Strona główna
Licencjonowany
Przewóz Osób
Pokaż koszyk (0)
Znajdź połączenie
Liczba pasażerów:
Z:
Do:
Data wyjazdu:
Data powrotu:
W przypadku przejazdu
w jedną stronę proszę
zostawić to pole puste.
* oznacza wymagane
Często zadawane pytania
Czy firma JARDAN zapewnia foteliki bezpieczeństwa dla dzieci?
- Posiadamy foteliki i podstawki ale jest możliwość zabrania własnego fotelika.


Czy można przewozić wózek inwalidzki?
- Przewóz wózków inwalidzkich jest dozwolony i bezpłatny - zabieramy wózki, które można złożyć i umieścić w bagażniku. (Bardzo proszę o rezerwację telefoniczną i poinformowanie nas o konieczności zabrania wózka inwalidzkiego.) 


Czy można zabrać laptop na pokład busa?
- Tak, można zabrać ze sobą laptop na pokład autokaru.


Jak zamówić przejazd- bilet.

Bilet można zakupić przez Internet lub telefonicznie. Aby zakupić bilet przez Internet, należy:
1. Wejść na stronę internetową jardan-bus.pl lub zadzwonić pod numer 0048 784276704 lub 0049 15732871367 (koszt biletu zamawianego telefonicznie może być wyższy o 20%)
2. Wyszukać interesujące nas połączenie i nacisnąć na przycisk Znajdź połączenie
3. Zapoznać się z wynikami wyszukiwania i wybrać najdogodniejsze połączenie poprzez zaznaczenie odpowiedniego przejazdu         oraz kliknięcie na przycisku Dodaj do koszyka
4. Sprawdzić zawartość koszyka, zapoznać się z podsumowaniem, a następnie wybrać przycisk Przejdź do płatności.
5. Dokonać płatności poprzez wpisanie danych osobowych (tj. numer telefonu oraz ewentualnie imienia, nazwiska  i adresu e-mail), a następnie nacisnąć przycisk Zapłać
6. Po dokonanej płatności system wysyła SMSa z potwierdzeniem rezerwacji (proszę nie odpowiadać na wiadomość)

Czy można jechać z domu pod dom (z adresu na adres wskazany przez pasażera)                                                                         
Oczywiście jest możliwość zabrania pasażera prosto z domu i zawiezienia pod wskazany adres. Rezerwacja takiego biletu jest możliwa tylko telefonicznie +48 784 276 704 lub +49 157 328 713 67 (codziennie 10:00 do 19:00). Koszt takiego przejazdu jest ustalany indywidualnie i jest uzależniony od ilości zamówionych miejsc oraz odległości dojazdów pod wskazane adresy.


Czy można dokonać zmiany zakupionego biletu?
- Zmiany związanej ze zmianą terminu wyjazdu można dokonać telefonicznie najpóźniej na 24h przed wyjazdem (może się to wiązać z koniecznością dopłaty 20% ceny biletu obowiązującego w nowym terminie wyjazdu).


Jak odwołać przejazd?
- Przejazd można odwołać TYLKO telefonicznie pod nr 0048 784276704 lub 0049 15732871367
- Zwrot kosztów za odwołanie przejazdu jest pomniejszony o koszty obsługi czyli 20% ceny biletu.
- Odwołanie przejazdu na mniej niż 24h przed odjazdem busa to koszt 50% ceny biletu.
- Nie stawienie się na zarezerwowany przejazd lub odwołanie rezerwacji na 3h przed wyjazdem busa to koszt 100% ceny biletu.

Jak otrzymać fakturę VAT?
- W przypadku chęci otrzymania imiennej faktury VAT prosimy o przesłanie maila na adres jardan@vip.onet.pl wpisując w temacie "faktura VAT", a w treści maila prosimy o podanie danych do faktury: imienia i nazwiska, danych adresowych oraz daty przejazdu. Faktura VAT jest wysyłana elektronicznie.


W jaki sposób zarezerwować miejsce dla osoby niepełnosprawnej?
- Aby zarezerwować miejsce dla osoby niepełnosprawnej, należy zadzwonić pod numer +48 784 276 704 lub +49 157 328 713 67 (obowiązują standardowe stawki za połączenia) z zapytaniem czy miejsce jest dostępne. Osoby niepełnosprawne nie ponoszą dodatkowych kosztów związanych z przewozem składanego wózka inwalidzkiego.


Czy można dokonywać rezerwacji grupowych?
Przewozy grupowe można rezerwować telefonicznie. Dla grup możemy zorganizować wyjazd poza rozkładem jazdy i z innych miejscowości. Do przewozów grupowych dysponujemy busami 8 i 17 osobowymi. Wycenę takiej usługi dokonujemy mailowo: jardan@vip.onet.pl. 


Co zrobić, gdy wystąpią problemy na stronie internetowej?
- Jeśli napotkali Państwo problemy w działaniu strony internetowej, prosimy o usunięcie tzw. plików tymczasowych ‘cookies’. Pliki te, zapamiętywane przez przeglądarki internetowe, można usunąć poprzez opcje przeglądarki.


Czy na pokładzie autokaru jest WI-FI?
- Tak, na pokładach autokarów można korzystać z bezpłatnego bezprzewodowego dostępu do Internetu. Niestety, na razie WI-FI jest dostępne tylko na obszarze Polski.


Jak wyglądają nasze pojazdy?
- Zapraszamy do sprawdzenia naszej galerii obrazów. Dostępne są tam zdjęcia naszych busów.